Jak działają wycieraczki w bagażówce?

Wycieraczki w bagażówceMotor wycieraczek w większości bagażowek, jest zasilany z waloru nurtu sztywnego czy też z plusa po pobudzeniu zapłonu. Odbiera dodatkowo sygnal Zespolony po linii szeregowej. Sygnał odpowiada zadaniu prędkości działania wycieraczek. W systemie automatycznego sterowaniar napęd dostaje za pośrednictwem linii szeregowej zadanie skonfigurowania prędkości wycieraczek od czujnika opadów. Realne jest skonfigurowanie dziesięciu wielorakich prędkości. W instrumencie ręcznego kierowania, mała albo duża prędkość, Moduł zespolony w kabinie wysyła sygnał poprzez linię taśmową w zależności od wyłowionej szybkości działania.

Automatyczne przyciemnienie lusterek w toku jazdy w nocy unieruchamia przytłoczenie prowadzący. lstnieja ustroje dopuszczające przyciemniać wszelkie lusterka wewnętrzne i zewnętrzne względnie wyłącznie lusterko duchowe w najwyższym stopniu plastyczne na oślepianie kierowcy przez jadący za nim samochód. Ustrój w najbogatszej odsłon oprzyrządowania składa się z dwóch lusterek zewnętrznych jak i jednego lusterka wewnętrznego z wbudowanymi dwiema totodiodami a także ustrojem elektronowym kierującym skutkiem elekrochromowym przyciemniania wszystkich trzech lusterek.

Układ elektroniczny wycieraczek w bagażówce

Układ elektroniczny ciemnienia lusterek otrzymuje zasilanie o naciągnięciu 12 V po załączeniu zapłonu. Rozpatruje różnice w natężeniu światła lusterka wewnętrznego, padajacego na wyśmienita i tylna totodiodę. Kiedy zostanie stwierdzona różnica, w natężeniu światła pomiędzy obiema diodami intensywność światła na zadniej diodzie jest obszerniejsza niż na wystrzałowej. Układ elektronowy, kierując warstwami elektrochromowymi lusterek peryferyjnych i lusterka duchowego pobudza ich przyciemnienie. Żeby wrócić do stanu wyjściowego, elektronowy układ sterujący wyrównujac potencjały na warstwach elektrochromowych przyciemnionych lusterek powoduje ich rozjaśnienie.