Obróbka nadwozia i wstępna analiza stanu pojazdu

ikinci-el-peugeot-bipper-resim-galerisi-5322Przykładową z najnowszych procedur obróbki wstępnej nadwozi automobilowych w stanie bezwzględnym jest technika Vertak, która polega na pionowym zanurzaniu nadwozi w indywidualnych kąpielach; pozostała ona opracowana, a zweryfikowana poprzez Bmw. Dzięki tej strategii dosięga się satysfakcjonujące fosforanowanie przestrzeni zamkniętych ( a wskutek tego polepszenie ochrony przed korozją ) jak i fantastyczne zagospodarowanie przestrzeni wprawione scaloną strukturą urządzenia. Transport nadwozi przez urządzenie instytucje Vertak jest zapewniony dzięki użyciu akcesoryjnych narzędzi chwytliwych, które dopuszczają bezpieczną manipulacje tak ku poziomym, jak i pionowym. Obciążanie nadwozi na narzędzie i przegrodzenie odbywa się na sposób automatyczny.

Jest to osiągalne dzięki tzw. komunikacyjnym belkom podnośnym, które są przykręcone do nadwozi już w stanie bezwzględnym i zamiatane wówczas w trakcie zestawu końcowego. Służą one tylko i wyłącznie jako punkty zaczepienia przy transporcie. Nadwozie nakłada się na narzędzie w położeniu pionowym szczerze z przenośnika podwieszonego; ustawienie w rozmieszczeniu pionowym odbywa się przed obróbką wstępną. Godnie do zróżnicowanych czasów obróbki, W skład wkraczają małe zbiorniki ( o odpowiednich gabarytach ) przeważnie w układzie cylindra a także zbiorniki w układzie prostokąta, które mają osobne przenośniki łańcuchowe. Przenośniki te przyjmują urządzenia spółki Vertak z strażnicy podnośnej, transportują go przez kąpiel i zdają następnej baszcie podnośnej.

Indywidualne zbiorniki są podarowane w wymagane kompleksy subsydiarne, jak narzędzia do odprowadzania zanieczyszczeń czy narzędzia ogrzewcze z sterownikami. W bastejach podnośnych założone sąldodatkowo narzędzia natryskowe. Nadwozie samochodowe w stanie bezwzględnym ostaje oczyszczone zaraz z skażeń mechanicznych i śladów korozji metodami chemicznymi i automatycznymi, w następnej kolejności jest ubierane w pozycji pionowej do małego pojemnika zawierającego emułsję o następującym składzie. Emulsja ta wypiera powietrze z zmarszczek i napełnia je. W taki sposób nie do knieja się , aby plisy mogły napełnić się roztworami o dużej zawartości elektrolitów. Nadal przebiega odtłuszczenie w pomocnym pojemniku również metodą zanurzeniową w reputacji pionowej. Następnie karoseria jest poddawana nieopanowanemu dwukrotnemu płukaniu procedurą zanurzeniową czy też słusznemu forforanowaniu, którego czas wynosi 4-5 min w wzmożonej temperaturze.